2014-2015 "Μαθαίνω βιωματικά, συνεργάζομαι και προτείνω το σχολείο του μέλλοντος"

Το σχολικό έτος 2015-2016 ήταν αφιερωμένο στη βιωματική μάθηση, τη συνεργασία, την ελεύθερη και δημιουργική έκφραση. Στο πλαίσιο αυτό μαθητές/τριες, εκπαιδευτικοί, στελέχη της εκπαίδευσης, γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών, κλήθηκαν να συνεργαστούν και να σχεδιάσουν το σχολείο του μέλλοντος, όπως αυτοί το ονειρεύονται, προτείνοντας εναλλακτικούς τρόπους μάθησης, διοίκησης, διαχείρισης της τάξης κ.ά. Οι μαθητές/τριες κλήθηκαν να συνεργαστούν με συμμαθητές τους, με μαθητές/τριες άλλων σχολείων, με τους εκπαιδευτικούς τους, τους γονείς και κηδεμόνες τους, στο πλαίσιο ενός μαθήματος, μιας ερευνητικής εργασίας (project), ενός προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων ή και ανεξάρτητα από όλα αυτά και να δημιουργήσουν ένα κείμενο, μία εικόνα, ένα βίντεο, μία ταινία, ένα animation, να ζωγραφίσουν, να δημιουργήσουν μουσική, ή οτιδήποτε άλλο κρίνουν, προκειμένου να εκφράσουν και να προτείνουν το σχολείο του μέλλοντος, όπως θεωρούν ότι αυτό ανταποκρίνεται στις σύγχρονες προκλήσεις.